واقعا
دلم گرفته الان... نه ن
گرفته.. نمیدونم.. ولی ممکنه امشب بخابم صبح دیگه پا نشم... خدایا مگچرا بنده هات درنظر نمیگیرن خیلی چیزا رو.. چرا فک نمیکنن هرکس ممکنه یه مشکلی داشته باشه که نخاد بگه.. چرا درک نمیکنن که هرچیزی که نمیدونن الزاما به معنای عدم وجودش نیست.. چرا هی قضاوت میکنن.. چرا دل همو میشکنن.. چرا
دلم تنگ شده.. منو ببخش.....
ما را در سایت منو ببخش.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 10:22