بعد کنکورم خیلی ناشکری توکردم
خدایا...تو بهترین چیزی که ممکن بودو بهم دادی ولی من درست حسابی ازت تشکر نکزدم... مغرور شدم... نمیدونم
خدایا ولی احساس میکنم عوض شذم... فاطمه سادات دختری بودبک هميشه میگفتم بهترین دختری هست که میشناسم . الان هزهزوز میبینمش.. تا، الان دوبار اشکاشو دراوردم . نمیدونم چرا اینجوری میکنم... اصن نمیتونم درک کنم که دارمدروزمو با دختری شب میکنممکه بودنش برام آرزو بود...
خدایا یادم رفت کی بودم . درست حسابی درسدنخوندم.. درگیر مسائل دیگه شدم... سرچیزای کوچیک خودمو و دیگرانو ناراحت کردم.. نشدم اون، دختری که میخواستم... اما تو بازم یادم انداختی خودتو... نمره های بیو بافت اومد.. من باید چیکار کنم که دختردخوبی بشم؟
خدایا من چرا اینجوریم؟
خدایا شکرت... چطور اینقد مهربونی...خدایا من دوستت دارم ولی نمیدونم چرا اینجوری میکنم... چرا اینجوری شدم.. خدایا کمکم کن.. بهم عزت نفس بده.. کمکم کن که بشم همون دختری که بابا مامان دوست دارن... کمکم کن بزرگ شم... امتحانا داره شروع میشهم. خدایا بهم مث همیشه دعا میکنم صبر و امید و تلاش بدی.. خدایا خیلی خدایی من یه آدم احمقم.. کمکم کن.. من یه بنده خطاکار.. خودتو یادم بیار... تو خدایی... کمکم کن❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ منو ببخش.....
ما را در سایت منو ببخش.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 10:22